בכאן חדשות נחשף כי מסוק הקרב שחג ב 7/10, בזמן הטבח, מעל הטנדרים של החמאס בין קיבוץ בארי למסיבת הנובה – ולא ירה.
ב־7 באוקטובר, בשיא הטבח בדרום, מסוק קרב חמוש בטילים חג בין אתר מסיבת הנובה ברעים לבין קיבוץ בארי. מצלמותיו קלטו בבירור שיירת טנדרים גדולה, עמוסה בגברים – מחבלים חמושים. בזמן אמת הועברו הצילומים והדיווחים ישירות אל בור התקיפה של חיל האוויר.
המסוק, שהוקפץ במיוחד כדי לטפל במחבלים באזור אתר הנובה, ראה את שיירת הטנדרים – אך לא פתח בירי. כל זאת, כארבע שעות לאחר תחילת הטבח, בשעה שכל כלי התקשורת וקבוצות הטלגרם כבר הציפו את ישראל בתיעודים ברורים של טנדרים עמוסי מחבלים שנכנסו לשטחנו.





















מסוק ישראלי???ואוו..לא ירה..??
ברור הייעוץ המשפטי לא נתן לפעול בשעות הראשונות
אין מילים
ידוע לכל ואסור לדבר על זה
אולי בגלל חשש שיש בתוך חטופים
למה אסור לדבר על זה?
למה אסור לדבר על זה?
בוגדים!
מזעזע! לא יאומן! אבל כך ה" רצה. לב מלכים ושרים ביד ה"!
מחריד ומכווץ את הלב ! "אם ה' לא ישמור עיר"…
הקבה כבל את הידים שלהם
למה לא ירו ?? רצו שנתניהו יפול ?
בדיוק, קלעת למטרה! זו ההתנהלות של הקפלניסטים. לא דאגה לחטופים מעניינת אותם, אלא הפלת הממשלה בכל מחיר! ודרך אגב, אם תדבר עם הבן אדם הפשוט ברחוב, מעטים מזדהים עם הצביעות שלהם. ולגבי המסוק שלא ירה, זה נשמע ממש מתוכנן…………
כנראה לא התקבל אישור משפטי מבהרב-מיארה
היתה בגידה
בגידה !!! אין לזה מילה אחרת,,, רואים את הנשק מבצבץ מהרכבים.
ספר חדש יצא החודש על פעילות המסוקים ב7 באוקטובר
ויש כמה פרקים על 4 השעות הראשונות שמתאר "רק" את 4 המסוקים שהיו בכוננות
פרק אחד חסר בכל הפרקים : זמנים הושמטו בכוונה
אין שום פרט מתי יצא – המסוק הראשון, השני, והשלישי.
בגידה! רשעות! אין לב!
זה פשוט. הם לא הבינו מה בדיוק קורה, ולא הצליחו להבחין מי חייל ומי מחבל כי מחבלים לבשו מדי צה"ל. גם האג'נדה הפוליטית הקודמת תרמה לכישלון.
ידעו בדיוק! חיילים לא מגיעים על טנדרים של טויוטה לבנה , עם RPG וקלצ'ניקובים…. את כל זה רעה המסוק ללא כל בעיה. והיה מספיק מידע שמקשר את הטנדרים האלו למחבלים.
לא הצליחו להבחין?
מה עם ירי אזהרה? לנסות להתקרב? לנסות משהו?
כל השוטרים החיילים והאזרחים שנלחמו באותו יום לא ידעו בדיוק מה קורה, אבל רצו קדימה.
רק לטייסים מותר להיות ראש קטן.
הם אולי אנשי מקצוע מעולים, אבל הם לא לוחמים.
בל נשכח שזה היה בשעה 10 בבוקר, שכל מי שידע או היה עד למה שקורה ונשאר חי, לא ידע על ההתארגנות ועל סוגי הטנדרים, והכול.
יש גם נוהל איך הדברים האלה עובדים, מסוק קרב אמור להיות כעזרה לכח על הקרקע, ובלי תיאום מדוייק עם הכוח בקרקע אסור לו להפעיל אש על דעת עצמו.
תמשיכו להתווכח, זה בריא 😂
מסוקי קרב פותחו במיוחד בשביל להשמיד כלי רכב של האויב.
מה שכתבת – זה *בדיוק* ראש קטן.
אני שמח שלדעתך הוויכוח בריא ומצחיק,
אבל בשביל מי שנהרג, זה לא בריא ולא מצחיק.
הוא לא קולט שזה מחבלים – הוא רק חושד.
הוא תקוע עם הטנק.