151 אהבו
3 לא אהבו
מהמם
שנזכה בקרוב מאוד לראות בכבודו של מלך המשיח…
אמן ואמן
איפה ’’הדוב המרקד’’??
אחח , ואז להיזכר שאנחנו במזרח תיכון עם כל הערבים האלו. מה לעשות אנחנו לא שבדים.
אנגליה כבר מוסלמית …. לא יעזור לכם אם לא תתעוררו. כל המנוחה הזו תתהפך לפיגועים.
למדו מהסעודים איך להתחנף – גועל נפש כל האירופאים.
סוסים ועגלות? אנחנו במאה ה21!
המטאטאים על הראש כמו הרומאים בזמנים הטובים. – ואלי לא "כמו".
חחחחחחחחחחחחח מצחיק ומגוחך, רואים איך שדולנד מתאפק לא להתפוצץ מצחוק, מהבריטים המטומטמים.
"מלוך על כל העולם כולו בכבודך והינשא על כל הארץ ביקרך..
"והופע בהדר גאון עוזך על כל יושבי תבל ארצך..
"ויאמר כל אשר נשמה באפו ה' אלוקי ישראל "מלך" ומלכותו בכל משלה..
"ברוך אתה ה', מלך על על הארץ…
בבואה דבבואה.
מהמם
שנזכה בקרוב מאוד לראות בכבודו של מלך המשיח…
אמן ואמן
איפה ’’הדוב המרקד’’??
אחח , ואז להיזכר שאנחנו במזרח תיכון עם כל הערבים האלו. מה לעשות אנחנו לא שבדים.
אנגליה כבר מוסלמית …. לא יעזור לכם אם לא תתעוררו.
כל המנוחה הזו תתהפך לפיגועים.
למדו מהסעודים איך להתחנף – גועל נפש כל האירופאים.
סוסים ועגלות? אנחנו במאה ה21!
המטאטאים על הראש כמו הרומאים בזמנים הטובים. – ואלי לא "כמו".
חחחחחחחחחחחחח מצחיק ומגוחך, רואים איך שדולנד מתאפק לא להתפוצץ מצחוק, מהבריטים המטומטמים.
"מלוך על כל העולם כולו בכבודך והינשא על כל הארץ ביקרך..
"והופע בהדר גאון עוזך על כל יושבי תבל ארצך..
"ויאמר כל אשר נשמה באפו ה' אלוקי ישראל "מלך" ומלכותו בכל משלה..
"ברוך אתה ה', מלך על על הארץ…
בבואה דבבואה.