סוף טוב למבצע החיפושים: פרופ’ נורית יערי, בת 78 מתל אביב, אותרה הבוקר (שני) בחיים – כשהיא תשושה ונזקקת לטיפול רפואי. צוותי רפואה שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול ראשוני.
על פי הודעת המשטרה, יערי נמצאה בסמוך לנחל איילון, מתחת לגשר שבין מחלף ההלכה לרחוב רוקח, שם ככל הנראה שהתה במשך מספר ימים. מתיעוד מצלמות האבטחה עולה כי נראתה כשהיא מבולבלת, בדרכה חזרה צפונה לכיוון ביתה.
היעלמותה של יערי דווחה לפני כשבוע, לאחר שהגיעה עם בעלה לבית החולים איכילוב בעקבות נפילה שעבר. בשלב מסוים עזבה את המקום – ומאז נעלמו עקבותיה.
מאות שוטרים, מתנדבים ותושבים השתתפו במבצעי הסריקות שנמשכו ימים ארוכים. במבצע לקחו חלק שוטרי מרחב ירקון, יחידות סיוע מיוחדות, צוותי אגף סלע של עיריית תל אביב ויחידות אוויריות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובכלבי גישוש.
מהמשטרה נמסר: “המשטרה מודה לשוטרים, למתנדבים, לכיתות הכוננות, לסיירי אגף סלע של עיריית תל אביב, ליחידות הסיוע ולאזרחים הרבים שסייעו בחיפושים, וכן לכלי התקשורת על הסיוע בהפצת הפרטים לציבור”.





















אולי גם היא קשורה לפצ"רית בדרך כל שהיא. לך תדע.
ואולי אתה קשור להמן הרשע לך תדע באמת
ברוך ה'!