צה"ל הודיע כי כוחות חטיבה 7, הפועלים בפיקוד אוגדת עזה (143), ממשיכים בפעילות מבצעית בדרום רצועת עזה, מזרחית לקו הצהוב, במטרה לטהר את המרחב מתשתיות טרור עיליות ותת קרקעיות ומאמצעי לחימה של ארגוני הטרור.
במהלך סריקות שביצעו הכוחות בשטח, אותרו כ-110 פצצות מרגמה, מספר רקטות וציוד לחימה נוסף. על פי הודעת דובר צה"ל, אמצעי הלחימה הוסתרו בתוך שמיכות ובשקי סיוע הומניטרי של אונר"א.

בצה"ל מדגישים כי הממצאים ממחישים את השימוש שעושים ארגוני הטרור בתשתיות ובציוד הומניטרי לצרכים צבאיים, תוך סיכון האוכלוסייה האזרחית והפרת הדין הבינלאומי.
הפעילות בדרום הרצועה נמשכת, כחלק מהמאמץ המתמשך לפגוע ביכולות הצבאיות של ארגוני הטרור ולסכל איומים על כוחות צה"ל ועל אזרחי ישראל.























כל מי שבנתפס בקרבתו נשק או בביתו או בחצרים – פסק דין נוחבאי .
אונרא מזמן ידועה כמסייעת לטרור, צריך וחובה לסלק אותם משטחינו,ומשטחי עזה והרשות הפלסטינית