הילד אהרן יהודה בן ה-12 ממושב בטחה, נהרג היום (ראשון) בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 241, סמוך לצומת גילת בדרום הארץ. על פי הדיווחים, הילד היה הולך רגל ונפגע מרכב פרטי בעת שחצה את הכביש.
המועצה האזורית מרחבים: "ליבנו עם משפחת יהודה, הצוותים של המועצה והמושב מלווים את המשפחה והקהילה. אנו מתפללים להחלמה שלמה ומהירה של הפצועים בתאונה. מועד הלוויה יתפרסם בהמשך".
כוחות הצלה שהוזעקו לזירה מצאו את הילד כשהוא מחוסר הכרה, וסובל מפגיעת ראש קשה. צוותי מד״א ואיחוד הצלה החלו בפעולות החייאה מתקדמות ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
בעקבות הפגיעה הראשונית, התרחשה בזירה תאונה נוספת שבה היו מעורבים שלושה כלי רכב. כתוצאה מכך נפצעו ארבעה בני אדם נוספים: שניים מהם פונו במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובבטן, ושניים נוספים נפגעו באורח קל.
חובשי ההצלה דיווחו על זירה מורכבת ורבת נפגעים, שכללה כלי רכב שהתהפכו ועומס תנועה כבד באזור. כוחות משטרה פעלו להסדרת התנועה ולפתיחת חקירה לבירור נסיבות התאונה.
רונית שטרית חובשת איחוד הצלה מסרה: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב שהתהפכו וילד הולך רגל שנחבל קשות בראשו. הענקתי לו סיוע רפואי בזירת התאונה תוך ביצוע פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים סורוקה כשמצבו מוגדר אנוש. כמו כן חובשים נוספים של איחוד הצלה העניקו בזירה טיפול רפואי לגבר ואשה (בן 38 ובת 42) במצב בינוני, ולשני פצועים נוספים במצב קל".
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במעורבות שלושה כלי רכב פרטיים בכביש 241, סמוך לכניסה למושב גילת. מהמקום פונה ילד, כשהוא מוגדר במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה) לבית החולים סורוקה, לפני זמן קצר נקבע מותו. כוחות משטרה של מרחב נגב, בהם בוחני תנועה, נמצאים במקום והחלו באיסוף ממצאים ועדויות.





















יהי זיכרו ברוך
אדוני הכתב השופט, מדוע היה כל כך חשוב לך לציין שמדובר בילד חרדי.
…אין צורך שתענה ! התשובה ברורה.