דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי, פרסם היום אזהרה לאזרחי לבנון, לפיה צה"ל עתיד לתקוף את גשר קסמיה בכביש החוף. האזהרה הופצה פעמיים כדי להבטיח שהמסר יגיע לאוכלוסייה המקומית.
לפי הודעת דובר צה"ל בערבית, הרקע לתקיפה המתוכננת הוא פעילות חיזבאללה הכוללת העברת מחבלים ונשק לדרום לבנון תחת חסות האוכלוסייה האזרחית. צה"ל הדגיש כי מטרת התקיפה היא מניעת העברת תגבורת ואמצעי לחימה לידי הארגון.
אדרעי קרא לאזרחים לבנונים להמשיך לנוע צפונה לאזור שמעבר לנהר זהראני, ולהימנע מכל תנועה דרומה "שעלולה לסכן את חייכם."





















די להזהיר…חסלו את הנבלות. .