אתמול, בהוראת שרת החוץ הבריטית, שגריר הרפובליקה האיסלאמית של איראן לממלכה המאוחדת זומן לשיחה במשרד החוץ הבריטי. השגריר סעיד עלי מוסאווי זומן על ידי השר הבריטי לענייני המזרח תיכון, היימיש פאלקונר.
הזימון בא בעקבות העמדתם לדין בעת האחרונה של שני בני אדם, האחד בעל אזרחות איראנית והשני בעל אזרחות כפולה בריטית-איראנית, תחת החוק לביטחון לאומי, בגין חשד לסיוע לשירות מודיעין של מדינה זרה.
ממשרד החוץ הבריטי נמסר: "הביטחון הלאומי עודנו בעדיפות העליונה עבורנו, ואנו מתייחסים ברצינות ובחומרה לאיומים מצד איראן ועושי דברה. הממשלה הבריטית תנקוט את כל הצעדים הנדרשים כדי להגן על העם הבריטי, לרבות חשיפת פעולותיה חסרות האחריות של איראן, שנועדו לערער את היציבות, בשטחנו וברחבי העולם".





















מרגיש היימיש