מכירים את אלו שמתלוננים שחלו פעמיים בקורונה? מוזעפר קייסאן, בן 56 מאיסטנבול שבטורקיה, נמצא בבידוד כבר 14 חודשים לאחר שיצא חיובי ב-78 בדיקות קורונה. ככל הנראה, מדובר בבן אדם שחולה בקורונה במשך פרק זמן רצוף, יותר משאר האנשים בעולם.
מדובר בחולה לוקמיה שאובחן לראשונה עם קורונה ואושפז כתוצאה מכך עוד בנובמבר 2020. הוא שוחרר מבית החולים לאחר תקופה קצרה של טיפול, כשמחלתו הפכה לפחות חמורה, והוא נשאר בבידוד למשך שבועיים בביתו.
אך מאז, עד עכשיו, הבידוד לא הסתיים. שכן, כל בדיקות הקורונה שערך, 78 במספר, הראו כי הוא חיובי ונשא של הנגיף. מאז נכנס ויצא מבידוד בבית לבידוד בבית החולים ובאופן מצטבר, הוא בילה תשעה חודשים בבית החולים ועוד חמישה חודשים בבית בבידוד עצמי.
לדברי הרופאים שטיפלו בו, הוא לא יכול להתחסן בגלל מצבו הרפואי והמערכת החיסונית החלשה שלו שגורמת לבדיקות לצאת חיוביות פעם אחר פעם.
לאחרונה פנה קייסאן לרשויות בבקשה למצוא פתרון למצבו, שאינו מאפשר לו להיפגש עם חברים או בני משפחה מלבד לראותם דרך החלון של ביתו.
לדבריו, "זה תהליך מאוד קשה. הקושי שלי הוא שאיני יכול לגעת באנשים היקרים לי מכל. אפילו חתול שעובר מחוץ לחלון – יכול להדביק אותי. החלמתי, אבל שאריות של הנגיף עדיין נמצאות בתוכי".




















