סוף הסאגה: צוות הבדיקה של הפרקליטות, שהוקם במיוחד כדי לחקור את הטענות כי משטרת ישראל פרצה לטלפונים של עשרות אזרחים באופן בלתי חוקי, באמצעות תוכנת הריגול פגסוס של חברת NSO הישראלית ללא צו שופט, טוען כי לא נמצאה שום פריצה כזאת – מלבד מקרה אחד. כך דווח הערב (חמישי) ב'כאן חדשות'.
צוות הבדיקה טוען כי אין שום מקרה של הפרת החוק או של האזנה בלי צו, באותם 26 השמות שפורסמו ב'כלכליסט', למעט החריגה הבודדת במקרה של עד המדינה שלמה פילבר, שעליו כבר הודתה המשטרה כי פרצה לטלפון שלו באמצעות תוכנת פגסוס.
ראשת הצוות, המשנה ליועמ"ש עמית מררי, וחוקרים מארגוני הביון השב"כ והמוסד לקראת סיום הבדיקה. לפי הדיווח, ייתכן והמסקנות של הצוות יוגשו לראש הממשלה נפתלי בנט כבר מחר, ביום שישי. כאמור, אין שום מידע חדש שנמצא על הפרת חוק במשטרת ישראל או על הפרת צווים של שופטים.
גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אומר כי הוא קיבל גישה לכל חדר ומחשב ביחידת הסיגינט של המשטרה, שנטען כי היא זאת שעשתה את השימוש הבלתי חוקי בפגסוס, ואומר כי אם אכן אלו יהיו הממצאים הסופיים כפי שמתגבש כבר כעת – אפילו לא תוקם ועדת חקירה ממלכתית או פרלמנטרית.
היום שיגרו בחברת NSO הישראלית שפיתחה את תוכנת הריגול פגסוס, מכתב תביעה נגד 'כלכליסט' שחשף את פרשיית ההאזנות הבלתי חוקיות. ב-NSO טוענים כי למשטרה אין יכולת למחוק תיעוד של פעולות שמערכות שהחברה מכרה למשטרה.





















כמה צפוי
לא חשבנו שזה יגמר אחרת
אף פעם לא הבנתי באמת מה זה לתת לחתול לשמור על החלב… עכשיו הבנתי..
נו באמת, מה חושבים שאנחנו עד כדי כך טיפשים???