בקשת הגר״י זילברשטיין, גיסו של מרן שר התורה זצוק״ל. צילום: דוברות עיריית ב"ב
הגאון רבי יצחק זילברשטיין גיסו של רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל פרסם הערב (מוצ"ש) מכתב לציבור בשם מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בו הרב שליט"א מבקש להיזהר ולא להידחק ליד מקום הארון שלא יבואו ליד סכנה בהלוויה ח"ו. "כל מי שמלווה או מהלך עם הציבור הוא חלק מהלוויה", נכתב.
במכתב כתב הגאון שליט"א: "לעם ה' הקדושים והכואבים על הלקח אדוננו שר התורה זצ"ל זיע"א. בהורמנא של אדוננו מרן ראש הישיבה שליט"א באנו לבקש לא להדחק למקום הארן, כי כל מי שמלווה או מהלך עם הציבור הוא חלק מהלוויה".
"שר התורה ע"ה הזהיר מאוד על מצוות ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. ולא יתכן שבהלוייה שלו ידחקו אנשים ויבואו ח"ו לידי סכנה. ואנו מבקשים מההורים היקרים שישמרו על ילדיהם זרע קודש שלא ידחקו ושלא יבואו לידי סכנה והשי"ת ירחם עלינו וינחם את עם ישראל. ונשמת שר התורה ת.נ.צ.ב.ה. ונזכה כולנו לראות בנחמת ציון וירושלים", כתב הגאון רבי יצחק זילברשטיין וחתם בשמו.






















😥😥😥😥