צילום: פלסטיני
המלחמה בטרור נמשכה גם הלילה: דובר צה"ל מודיע הבוקר (חמישי) כי כחלק ממבצע "שובר גלים" בחודשיים האחרונים, לוחמי צה״ל וכוחות הביטחון פעלו הלילה במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון, למעצר מבוקשים החשודים בפעילות טרור. הפעילות של כוחות הביטחון נעשתה בין היתר בכפרים אל-ערוב, עבידיה, ריפידה, בידו ובמחנה הפליטים קלנדיה.
לפי הודעת דובר צה"ל, כוחות צה"ל פעלו הלילה בעיר חברון שבמרחב החטיבה המרחבית יהודה, עצרו חמישה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור ואיתרו אמצעי לחימה. כמו כן, פעלו הכוחות בכפר בית רימא שבמרחב החטיבה המרחבית אפרים ועצרו שני מבוקשים נוספים. בנוסף, איתרו הלוחמים במהלך הפעילות נשק מסוג 16M ותחמושת.
במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות פלסטינים שיידו אבנים וירו זיקוקים לעבר הלוחמים אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. במסגרת פעילות לוחמי צה"ל למעצר מבוקש במחנה הפליטים עין בית אילמא שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון, התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות פלסטינים שיידו אבנים והשליכו מטענים לעבר כוחות צה"ל.
בתגובה ליידוי האבנים והשלכת המטענים – הכוח של צה"ל הגיב באמצעים לפיזור הפגנות. בנוסף, דובר צה"ל מעדכן כי נשמעו קולות ירי במרחב. בסך הכול – במהלך הלילה נעצרו 13 מבוקשים החשודים בפעילות טרור ואותרו אמצעי לחימה שהועברו לחקירת כוחות הביטחון. על אף המהומות, "אין נפגעים לכוחותינו", מעדכן דובר צה"ל לסיום.
צילום: פלסטיני





















גזר טוב מגניב