צילום: JEM
ביום זה – י"ג בתמוז – מציינים בחב"ד את "חג הגאולה" ויום הולדתו של הרבי הקודם כ"ק האדמו"ר מוהריי"צ זיע"א, ביום זה בשנת תרפ"ז שוחרר הרבי ממאסרו ברוסיה הסובייטית בגין ה"עוון" של הפצת תורה ויהדות תחת השלטון הקומוניסטי.
חברת המדיה החב"דית JEM מפרסמת קטע מהתוועדות שנערכה לרגל "חג הגאולה" בשנת תשמ"ד, סיפר הרבי על מאסר קודם יותר, עוד בילדותו של חמיו האדמו"ר מוהריי"צ והמסר הנלמד ממנו לכל אחד, גם בימינו.





















וואו!!! מדהים!!!!
מה 'ואוווו' ומה 'מדהים'?
הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים