מרהיב ביופיו: נחיל עצום של מדוזות במבט מהרחפן • צפו
במסגרת סיור מנכ"לית רשות הטבע והגנים עם היחידה הימית, נצפה נחיל עצום של מדוזות באזור מפרץ חיפה. המדוזות - בשל התנהלות אנושית, בניהם חפירת תעלת סואץ, זיהום הים בשפכים, פגיעה בטורפים של המדוזות כמו דג שמש וצבי ים
אין מצב שכל זה זה מדוזות
וחץ מזה אם תסתכל בסוף הסרטון שזה מתקרב למים רואים שזה לא מדוזות
וגם לא יכול להיות שבדיוק כל המדוסות הלבנות התקבצו ביחד.
יש מלא צבעים למדוזות
ההפך. בסוף הסרטון שזה מתקרב למים רואים בבירור שזה מדוזות.
שלום
יולי 20, 2022 5:21 pm
בין המצרים… וד’’ל
חליף
יולי 21, 2022 12:27 am
היום באמת לא שווה ללכת לים נקווה שעד בין הזמנים הכל יגמר ויהיה מוכן לבחורי הישבות לשחרר קצת אחרי זמן קיץ מלא בשטיגען במיוחד לבני ש"ג שעולים לישיבות גדולות!!!!!🚣🚤🌅🌊🏄🏖️
תמיד זה כך שבשלושת השבועות הים מלא מדוזות ובעל מקרה אסור ללכת לים והם אוכפות את זה ויום לאחר תשעה באב הם נעלמים
נ.ב
יולי 21, 2022 12:47 am
אל תכתבו "מעניין אותנו מה אתה חושב ".כי אם אתם מעלים תגובות סתמיות כמו וואו וכדו' בזמן ששלושה מתוך ארבעת התגובות שכתבתי לא עלו כשהיתה בהם הבעת דעה
(שנוסחה כראוי .מתוך אחריות מצד הכותב לקוראים .ולא בקלות ראש).באמת חבל על ההשקעה…
מסכים עם נ.ב. לחלוטין. כמוני כמוהו, מנהלי האתר בוחרים שוב ושוב לעלות תגובות רדודות ומביישות את הקוראים, ומאידך נמנעים פעם אחר פעם להתייחס להבעת דעות מכובדת.
לא מצפה שאת התגובה הזאת הם יעלו…
מצמרר
אין ספק זה מאד יפה אבל בכלל לא נעים במיוחד שאתה דג ואתה חייב להיות בים ואין מצב לצאת לחופשה ביבשה
המדוזות מזיקות לדים ?
לא רק מזיקות אלא כך המדוזות אוכלות דגים
כל אלו על מחבל אחד זה פיקס,
יאוו
אין מצב שכל זה זה מדוזות
וחץ מזה אם תסתכל בסוף הסרטון שזה מתקרב למים רואים שזה לא מדוזות
וגם לא יכול להיות שבדיוק כל המדוסות הלבנות התקבצו ביחד.
יש מלא צבעים למדוזות
זה כן מדוזות!!!
מהת'אומר????!!!!
מהאלה…
זה מדוזות…
לא כולם מחפשים רק לעבוד עליך😠
ההפך. בסוף הסרטון שזה מתקרב למים רואים בבירור שזה מדוזות.
בין המצרים… וד’’ל
היום באמת לא שווה ללכת לים נקווה שעד בין הזמנים הכל יגמר ויהיה מוכן לבחורי הישבות לשחרר קצת אחרי זמן קיץ מלא בשטיגען במיוחד לבני ש"ג שעולים לישיבות גדולות!!!!!🚣🚤🌅🌊🏄🏖️
תמיד זה כך שבשלושת השבועות הים מלא מדוזות ובעל מקרה אסור ללכת לים והם אוכפות את זה ויום לאחר תשעה באב הם נעלמים
תמיד זה כך שבשלושת השבועות הים מלא מדוזות ובעל מקרה אסור ללכת לים והם אוכפות את זה ויום לאחר תשעה באב הם נעלמים
אל תכתבו "מעניין אותנו מה אתה חושב ".כי אם אתם מעלים תגובות סתמיות כמו וואו וכדו' בזמן ששלושה מתוך ארבעת התגובות שכתבתי לא עלו כשהיתה בהם הבעת דעה
(שנוסחה כראוי .מתוך אחריות מצד הכותב לקוראים .ולא בקלות ראש).באמת חבל על ההשקעה…
מסכים עם נ.ב. לחלוטין. כמוני כמוהו, מנהלי האתר בוחרים שוב ושוב לעלות תגובות רדודות ומביישות את הקוראים, ומאידך נמנעים פעם אחר פעם להתייחס להבעת דעות מכובדת.
לא מצפה שאת התגובה הזאת הם יעלו…
וווואו לפעמים זה עדיף מכל דעה ורכילות. דעוןת הורסות את העולם. זו דעתי…..חחחחחח
מזעזע………… מסכן מי שנופל שם.
אולי לזה התכוון כהנא…. לזרוק את הע….. לים.
מרהיב ביופיו? …………
לא לכולם
לא לכולם
מהנין למה הם יגהו