הנזק מהפיצוץ. צילום: פלסטיני
מהומה גדולה במחנה הפליטים: מוקדם יותר היום (רביעי) התרחש פיצוץ עז במחנה שועפאט שבמזרח ירושלים, כאשר בלון גז שהתלקח גרם לנזק רב במספר חנויות במחנה הפליטים. מתיעוד שהפיצו הפלסטינים מהמקום, ניתן לראות את ההרס בקירות החנויות והאנשים המבוהלים שבחוץ. מהזירה פונו 3 פצועים בדרגות פציעה קשות עד קלות, לבית חולים בירושלים.
בשעה 17:18 התקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על מספר פצועים שהובאו לחבירה עם צוותי מד"א במחסום מ.פ שועפאט בירושלים, לאחר שנפצעו בשריפה בחנות בעקבות פיצוץ בלון גז. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם 3 פצועים, בהם 2 באורח קשה, גבר כבן 45 וגבר כבן 30 עם כוויות בכל חלקי גופם, ו-1 בינוני בן 62 עם חבלת ראש.
מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר כי "לפני זמן קצר, הגיעו למעבר מ.פ שועפאט ופונו לבית החולים, 3 פצועים באורח קשה עד קל (עפ"י גורמי רפואה). מתחקור ראשוני עולה כי השלושה נפגעו ככה"נ מפיצוץ בלון גז במבנה במ.פ שועפאט. כוחות החירום וההצלה במקום והמשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה".
דני שמואלי ויחיאל שטרן, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "הענקנו סיוע רפואי ראשוני לנפגעים שהגיעו למחסום, הם סיפרו שנפצעו מפיצוץ בלון גז. בשלב זה מטופלים 2 נפגעים באורח בינוני שסובלים מכוויות. שמואל דהוקי ויוסף חיים גבאי, חובשים נוספים, הוסיפו כי "הענקנו סיוע רפואי לנפגע נוסף באורח קל ואנו ממתינים במחסום לנפגעים נוספים".





















ימח שמם!
מה זה "צילום פלסטיני" ? לא מכיר..
תכתבו את האמת שצולם ע"י ערבי וזהו… בלי שקרים מיותרים…