צילום: דובר צה"ל
דובר צה"ל מעדכן הבוקר (שני) כי לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.
בפעילות הלוחמים בכפרים יעבד וברוקין שבחטיבת מנשה, דורא שבחטיבת יהודה, בעיר בית לחם ובמחנה הפליטים אלעידה שבעציון עצרו הלוחמים שישה מבוקשים.
בפעילות בכפר מחפייה ירו חשודים ויידו אבנים לעבר הכוחות. בנוסף, התפתחה במקום הפרת סדר אלימה שכללה יידוי אבנים, הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.
הכוחות פעלו בכפר חיזמא למעצר מבוקש נוסף. במהלך הפעילות במחנה הפליטים ג'ילזון חשודים יידו אבנים לעבר הכוחות ונשמע ירי במרחב.
בפעילות הלוחמים בכפר אל בירה, חשוד השליך מטען לעבר הלוחמים ומספר חשודים יידו אבנים לעברם.
המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, ב"ה אין נפגעים לכוחותינו.






















וואהו איזה דרמטי לראות חיילים הולכים
למה הורדתם את התגובה שלי קשה לכם לשמוע הערות