מתוך טוויטר
270 אהבו
18 לא אהבו
חחחח…. גיבורים רק מרחוק
דווקא הם מתנגדים למשטר הנוכחי באיראן
סיז גווווט!
מה משעשע בזה ?כתבתם עיתונאים מהאופוזיציה האירנית ?
לדעתי הוא רץ לשים את המצלמה במקלט וחזר החוצה !
מה מצחיק???
יא שפנים בואו לאשקלון דברו אידיש למרות שאתם ערבים….
חרתא ברתא שימו לב לשלט של קוקקולה יש שם שם של חנות בעברית
מה הבעיה? כתוב שהם משדרים בארץ
חחחח…. גיבורים רק מרחוק
דווקא הם מתנגדים למשטר הנוכחי באיראן
סיז גווווט!
מה משעשע בזה ?כתבתם עיתונאים מהאופוזיציה האירנית ?
לדעתי הוא רץ לשים את המצלמה במקלט וחזר החוצה !
מה מצחיק???
יא שפנים בואו לאשקלון דברו אידיש למרות שאתם ערבים….
חרתא ברתא שימו לב לשלט של קוקקולה יש שם שם של חנות בעברית
מה הבעיה? כתוב שהם משדרים בארץ