צילום: דוברות
שלושה ימים למבצע "מגן וחץ" ברצועת עזה: במהלך ביקור שקיימה מוקדם יותר הערב (חמישי) שרת ההתיישבות, אורית סטרוק בחמ"ל העיר שדרות, הופעלה אזעקת צבע אדום. בלשכתה דיווחו כי אחרי האזעקה נשמע פיצוץ עז, כאשר טיל נפל כ-50 מטר ממקום שבו נכחה השרה. רסיסי הפיצוץ פגעו ברכבה של השרה ובנס לא פגעו בנהג שלה שישב ברכב.
לאחר שהטיל נפל בסמוך אליה, השרה סטרוק הגיעה בשלום הביתה. בציוץ בטוויטר צירפה סטרוק תמונה מהרסיס שפגע ברכבה, וכתבה כי "נשמור ונזכור". לדברי השרה, אחרי הפגיעה שהסתיימה בחסדי שמיים ללא נפגעים: "ברוך פודה ומציל, ברוך שמו! מאיר הלך למערה להודות על הנס, ואני התיישבתי לכוס קפה במקום הבטוח שלי, בחברון".
כאמור, הערב במטח לעיר שדרות טיל נפל במרחק של 50 מטרים מהשרה סטרוק. לדברי השרה אורית סטרוק: "רסיס ברכב שלי. כך זה נגמר. שמענו "צבע אדום" ואז בום! הפגיעה – מטרים ספורים לידנו (מאחורי קיר מוגן כמובן). מאיר הנהג ניצל בנס. ראה את האש מול העיניים".
"המתנ"ס בו קיבלנו את החלטת הממשלה לחיזוק העוטף – חטף את הפגיעה. תושבי שדרות, אתם גיבורים! ואנחנו, הקמים להורגנו – נשכים להורגם", הוסיפה השרה סטרוק לסיום. במקביל למטח לשדרות, רקטה עוצמתית שפגעה הערב בעיר רחובות גרמה למרבה האסון להרוג ישראלי בבניין מגורים, לראשונה מאז תחילת המבצע הצבאי כנגד הג'יאהד האסלאמי.

צילום: דוברות





















ברוך ה'!!! ניסים!