סרטון האיום הפלסטיני
מתיחות שיא: מערכת הביטחון דרוכה לקראת תחילת "מצעד הדגלים" היום (חמישי) בשעה 16:00, כחלק מ"יום ירושלים", כאשר ארגוני הטרור הפיצו הבוקר באמצעות כלי התקשורת הפלסטיניים, סרטון איומים בעקבות הפעילות היום. הסרטון, אליו צורף הכיתוב "חכו חכו, אנחנו לא שוכחים" בערבית, כולל איומים לרצח יהודים והוצאה להורג של צועדים.
בסרטון ארגוני הטרור מראים את מצעד הדגלים בשנה שעברה, בקטע שבו מאות רקדו בשער שכם במזרח ירושלים, ועימות עם מספר פלסטינים בעיר העתיקה. בהמשך ארגוני הטרור מראים קטעים ממספר פיגועים רצחניים וקשים שהתרחשו בישראל בשנה החולפת, כולל גרפיקה על הוצאה להורג של יהודים. הסרטון מסיים עם תיעוד משיגור הרקטות ב"יום ירושלים" על עיר הבירה, ואיום שכך יהיה גם בשנה הזאת.
מערכת הביטחון מצידה מוכנה גם לאפשרות שארגוני הטרור ברצועת עזה יחליטו על שיגור רקטות לשטח ישראל ואף על ירושלים, פחות משבוע אחרי סיום מבצע "מגן וחץ" כנגד ארגון הג'יאהד האסלאמי. מערכות כיפת ברזל תוגברו בכל רחבי הארץ כחלק מההיערכות לאפשרות שכך יקרה, אך במערכת הביטחון הבהירו שלהערכתם לא ישוגרו רקטות.
"אין צורך לחשוש, אפשר לעלות היום לירושלים בצורה בטוחה ולהשתתף כרגיל במצעד הדגלים", הבהירו בכירים במערכת הביטחון, "אנחנו עושים הכול כדי שהצועדים יצעדו בבטחה". אריה קינג, סגן ראש עיריית ירושלים, התראיין בנוסף הבוקר ואמר: "יש דבר שאני מאוד שמח שקורה – ארגונים שמתנגדים לרפורמה רוצים לעשות מצעד אלטרנטיבי מבית הנשיא. אני מאחל להם הצלחה, כל אחד שבא לחגוג בדרך שלו אני אשמח שהוא יצליח".





















למה אתם מראים את זה?? תפסיקו להדהד את הטרוריסטים הללו..
טוב מאוד שמראים את זה… אולי ככה יבינו השמאלנים עם איזו שנאה תהומית הם חיים….
"הים הוא אותו ים .
והערבים ( לצערי ) אותם ערבים…."
מה הגבורה לירות באזרחים לא חמושים ?
מדוע "הלוחם הערבי האצלי " מכוון אקדח ויורה על סבא ונכד שמרימים ידיים ( שנכנעים ) ?
מה הגבורה ??
לצערי ההוכחה היא שהישמעלים = פרא אדם …
חבל.
זה ההוכחה היחידה???? להעיף טילים לעבר אוכלסיה אזרחית, פיגועים רצחניים של ילדים ותינוקות, מאבקים רצחניים של חמולות …. לא מספיק?? ומה עם דעא"ש ועם סוריה ועיראק תימן ואיראן ושאר המדינות שלהם …
תגידו השתגעתם במערכת שלכם?????
איך אתם מעלים סרטונים כאלה אתם פשוט הזויים.