הח"כ עדכן בוועדה בכנסת על פטירת ראש הישיבה – ונחנק מדמעות • צפו
האבל הכבד בעם היהודי על הסתלקות מרן ראש הישיבה זצוק"ל: ח"כ יוסי טייב מש"ס עדכן בוועדת החינוך של הכנסת על פטירתו של מרן הגרי"ג אדלשטיין בגיל 100, ונחנק מדמעות • בפתח הדיון בוועדה, התפלל טייב עם הח"כים לרפואתו
קידוש השם עצום!
כבוד ואהבת התורה, זה לא משהו מפלגתי ח"ו, ולא ח"ו פוליטיקה זולה, זה משהו אמיתי ופנימי בתוך הלב של כל יהודי ירא שמיים!!
מרגש ביותר!!
איזה ’נחנק מדמעות’ ואיזה עגבניות, פעם הבאה שיבקש קצת בצל מדרעי לא יזיק….
תתבייש,זה מה שיש לך להגיד בזמנים קשים כאלו?
שנאת חינם ותו לא
צודק מאה אחוז!!!
גם בעולם התחתון יש גבולות……..
יש אנשים נבובים וריקים, מה לעשות.
למה שינעת חינם קשה לך לומר כל הכבוד לאדם אחר תחשוב קצת לפני שאתה פותח את הפה שלך
כל כך הרבה צרות על עם ישראל ואת מוסיף אליהם
חזק. אבל לא שגפני כן בכה על פטירת הגר’’ש בעדני זצוק’’ל
בגלל שנאת חנם אין צורך לעןןת את המציאות הוא נראה בסדר גמור ובאמת כדאי לו לבקש בצל מדרעי
הוא דווקא נראה בסדר גמור ובאמת בפעם הבאה צריך לומר שיקח קצת בצל מדרעי רק שיזהר לא לעשות את ליד בני אלבז
לו
איזה יופי פשוט קידוש השם