צילום: 27 א
השיח מידרדר: אירוע מעניין התרחש הבוקר (חמישי) כאשר שר המדע אופיר אקוניס בעודו רוכב הבוקר על אופניים בפארק בצפון תל אביב, שם הוא מתגורר, פגש כמה מפגינים שמתנגדים לרפורמה המשפטית. בין הצדדים התפתח עימות מילולי – שבמהלכו צילמו זה את זה בטלפונים, והאשימו כל צד את רעהו ב"פשיזם".
אקוניס הטיח במפגינים: "אתה מנסה להפוך את המדינה הזו לדיקטטורה, אתה איש מביש", והוא השיב לו: "איך אתה מדבר, עוד אחד". אקוניס טען: "אתה קיללת אותי ואמרת שאין לי מקום לגור פה. אתה לא תגיד לי איפה לגור. מי שואל אותך? אתה לא פלורליסט, אני לא שואל אותך איפה לגור".
אקוניס: "אתה לא פלורליסט, אתה לא דמוקרט, אתה לא רציני". המפגין: "אתה וכל החברים שלך בושה לכל האבות המייסדים של המדינה הזו. מנחם בגין מתהפך בקברו".
אקוניס: "אל תדבר על בגין כי ההורים שלך קראו לו בשמות. אל תדבר עליו בכלל". המפגין: "אתה לא יודע מי זה ההורים שלי".




















מזה בגין ? היה איזה גדול או צדיק ?
תינוקים
יפה מאוד
אפסים שטופי מוח
שטויות
למה לכל דיון ברפורמה צריך לשלוף את הדיסטופיה של ה"1984"?! אפילו בריה"מ וגרמניה לא הצליחו להתעלות לרמת הדיקטטורה שמתאר אורווול, אז פתאום ב2023 יבואו לוין ורוטמן ובאמצעות הרפורמה הדרדלה שלהם ינהיגו פה "משטרת מחשבות" "מיניסטריון האמת" ועוד כהנה וכהנה…
שירדו כבר מהפאתוס האפוקליפטי שלהם בכל הקשור לרפורמה. זה פשוט פתטי.
השמאל מאוד אלים ומנותק מהיהדות.
גן ילדים שלום!