146 אהבו
4 לא אהבו
מדהים!!! אמן בסדר גודל!!! שנה טובה!
מהמם!
אין מה להגיד כבר שימשיח לעשות חיל ושהיה לכל עמ"י שנה טובה ובריאה שנה של שפע והצלחה ושכל התפלות התקבלו ושבעזרת ה' עוד ניפגש השנה בבנין בית המקדש במהרה בימינו
עידכונים
תענוג לאוזן ולנשמה!!!
יפה מאוד
גם מנגן מדהים וגם יש לו קול יפה
מדהים!!!
אמן בסדר גודל!!!
שנה טובה!
מהמם!
אין מה להגיד כבר
שימשיח לעשות חיל
ושהיה לכל עמ"י שנה טובה ובריאה
שנה של שפע והצלחה
ושכל התפלות התקבלו
ושבעזרת ה' עוד ניפגש השנה בבנין בית המקדש במהרה בימינו
עידכונים
תענוג לאוזן ולנשמה!!!
יפה מאוד
גם מנגן מדהים וגם יש לו קול יפה