צילום: דוברות שב"ס
הבוקר (רביעי) במהלך ביקור אזרחים-אסירים, במסוף הביקורים בבית הסוהר ׳רימונים׳, ביצעה יחידה ׳דרור׳ פעילות מבצעית למציאת חומרים אסורים בכבודת האזרחים, זאת בעקבות מידע מודיעני. בעקבות מציאת חומרים החשודים כסם, פרצו הפרות סדר באחד האגפים בבית הסוהר.
סוהרים ולוחמי היחידות המיוחדות של שב"ס פרצו לאגף ושלפו אסירים על מנת לפזר מוקדי כח תוך שימוש בגז.
צילום: דוברות שב"ס
שני אנשי סגל נפצעו משאיפת גז ואסיר נוסף החליק ונפצע ברגלו. ככל הפצועים טופלו ביחידה.
"שב"ס לא יאפשר הפרות סדר ומשמעת במתקניו. סוהרי שירות בתי הסוהר, ממשיכים במאבקם היומיומי בהחדרת אמצעים אסורים לתוך מתקני שב"ס", נמסר מדוברות שירות בתי הסוהר.




















