צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות
294 אהבו
10 לא אהבו
לא מבין איך נשארו שם עדיין אנשים הולכים על שתיים. זה תיעוד של הכישלון שלנו
מצטערת ,רוצים עזה שטוחה, לחסל את כולם ללא רחמים ,הם לא מרחמים עלינו מילד ועד זקן ,
עדיף שנראה שם שדות תפוחי אדמה
מזעזע!!!!!!
שמאלני!
לא הבנתי מזעזה מה שאנחנו עושים להם?
לא מבין איך נשארו שם עדיין אנשים הולכים על שתיים. זה תיעוד של הכישלון שלנו
מצטערת ,רוצים עזה שטוחה, לחסל את כולם ללא רחמים ,הם לא מרחמים עלינו מילד ועד זקן ,
עדיף שנראה שם שדות תפוחי אדמה
מזעזע!!!!!!
שמאלני!
לא הבנתי מזעזה מה שאנחנו עושים להם?