צילום: החות'ים
כמעט עשור חלף מאז הוציא ארגון הטרור חמאס את השיר 'תקוף תעשה ביגועים', שהפך מקריאה לערביי ישראל ויו"ש להצטרף למלחמה – לבדיחה הכי מוצלחת של המחבלים הנתעבים, וכזה שהפך ללהיט וזכה למאות רבות של גירסאות כיסוי מצחיקות.
מאז, החמאסניקים למדו את הלקח ולא ממשיכים לשמח את עם ישראל בתקופות מלחמה, אבל כעת אנחנו מתמודדים עם אויב חדש שלא יודע עדיין מול מי הוא עומד, ומנסה את חוש ההומור של עם ישראל עם להיט מלחמה משלו.
המורדים החות'ים מתימן, שביצעו בשבוע החולף שורה של שיגורים לעבר ישראל, כולם יורטו ב"ה על ידי כוחות הביטחון ולא גרמו לנפגעים, היו עסוקים במקביל בצילומים מושקעים לקליפ קצת פחות מוצלח.
מאז פורסם השיר החדש, הוא כבר הספיק להפוך לבדיחה ברשת כאשר רבים תוהים מה בדיוק רוצים החות'ים להרוויח מהפקת הקליפ, שבסך הכל מציג אותם באור מגוחך כלהקת זמרים כושלת.
בישראל לפחות, הזמרים התימניים הצליחו מעט יותר…
הכירו את החות'ים: "מוות לאמריקה, מוות לישראל, קללה על היהודים, וניצחון לאסלאם"





















דווקא שיר יפה מבחינת לחן,
טוב זה מאקם כורד איך לא?!
וקצת ביאת …
פרחי תימן, זיפנים
המוסלמים בתימן לא יודעים מה זה ג'חנון, שזה מאכל יהודי תימני, המאכל הלאומי שלהם זה כבסה מנדי ,בשר טלה או טרי אחר, עם אורז שדומה למג'דרה וצנוברים, צימוקים ועוד תוספות
אתם הזויים!!!
מתי תעלו את ההמנון הנאצי, או את שירי מסעות הצלב?
מה קורה לכם???
כורד חיגא'ז קאר עם מעברים לחיגאז
אפילו לשיר הם לא יודעים
להפיק קליפ גם לא
מענין מה הם כן יודעים
הפקה של איצי ברי ואלי קליין?
חחח אתה גדולללל
מציע להחליף שם ליהודי גאה!
לכאורה עקפו את "תקופ תעשה ביגועים"
שיר מאד יפה
קנאים
בס"ד
גם לא זמרים גם לא חיליים וגם לא רקדים פוט אוסף של גועל נפש ….
ציפיתי שגם ירקדו כמו תימנים. צעד לכיווננו. ושני צעדים אחורה עד שיגיעו לים. האמת שזה לא מופקע ברמת הביצוע. בעז"ה זה עוד יקרה…
בד"כ הם גבוהים מהיהודים, אוהבי בשר, חדרים במקאמים שדומים למקאם חיג'אז , או כורד, מקאמים מוסלמים ערבים בקיצור, גם הריקודים דומים לדבקה עם חרבות וסכינים, וכמה צעדים שלמדו מהשפעה יהודית, אבל הריקוד שונה …
אני לא הייתי מזלזל כלל ביכולתם (לגבי המוזיקה אפשר להתווכח) תרגמתי את החלק הראשון של השיר, שנדע מול מי ומה אנחנו מתמודדים ומה כוונתם לעשות לנו אם רק יתאפשר להם (אם יהיה ביקוש יתורגם אולי כל השיר).
תרגום חופשי מאוד:
ירושלים, אור ולב העולם
ירושלים, משאת החופש של אנשי החופש והמהפכנים.
כמבואר בקוראן בפרקים אל קוויה ותור (נבואת אחרית האנושות וגורל הכופרים המר – נ.ר.)
אנחנו נגרש את הפולשים
אלוקים יעזור לנו לנצח בזכות הקוראן
נבואת מוחמד נצחית עד היום
מדוע האומה הערבית כה מבויישת,
כאשר עומדים אלה מול אלה האיסלם והיהדות
אנחנו החיילים שבאנו לקיים את יום הדין
כבר מימי קדם נודענו בכוחנו וכבודנו בזכות האלוקים
כאשר ניהלנו מסע ג'יהאד (מצווה להרוג כל כופר – נ.ר.) בשמו
גם תקוף תעשה ביגועים היה בסיגנון.
וחוץ מזה, הם תימנים. מה הם יודעים לעשות חוץ מלהכין סחוג?!
זה מזכיר את ירושלים שבלב של אברהם פריד.
נ.ב. שמעתי שהלחן לא שלהם אלה זה קאבר של פאריד אל אטרש זמר ערבי בשנות השמונים.
אהבתי את הטיניניי ניי ניי שבאמצע זה מזכיר לי איזה שיר ישראלי ואני לא זוכר איזה ….
המנגינה, הכלים והקצב לגמרי איראניים.
אממ לא כ"כ…
הפרסים זה יותר ביאת כבד. זה כורד שאמנם נושק לביאת, אבל סגנון אחר.
גם לתורכים יש ביאת, אך שונה מאוד.
תגידו מה שאתם רוצים ביצוע ומוזיקה מטורפים
למה אין להם סימנים???
הייתי מעדיף שלא לראות,
מגעיל אותי לראות אותם בכלל, למה אני צריך את זה????
זה שמדובר באומנות מוזיקלית מושלמת, זה אין ספק,
טוב שהכישרון שלהם מוביל אותם לגיהנם חבל על הזמן.
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
לכו תאכלו קצת גחנון וקובנה עד שתיחנקו אינשאללה
המוסלמים בתימן לא יודעים מה זה ג'חנון, המאכל הלאומי שלהם זה כבסה מנדי, בשר טלה או אחר טרי, עם צנוברים ואורז שדומה למג'דרה, הם צוחקים על היהודים בתימן כאוכלי בצק, בגלל הגבלות הכשרות