צילום: דובר צה"ל
דובר צה"ל מפרסם היום (שישי) תיעוד מחשיפת פירי מנהור בפאתי בית חאנון, ומדווח כי לוחמי צה"ל ממשיכים לחשוף ולהשמיד מנהרות לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.
לוחמי יחידת יהל"ם, בשיתוף לוחמי הנדסה מגדוד 7107, חטיבת הנח"ל, חטיבת הנגב וכוחות שריון חשפו ונטרלו במגוון פעילויות מיוחדות מנהרות לחימה פעילות של ארגון חמאס בשטח הרצועה.
הלוחמים חשפו פירים, הטמינו חומרי נפץ, מילכדו ונטרלו מנהרות בשטח רצועת עזה.
צילום: דובר צה"ל





















לפי יציאת העשן רואים פתחי יציאה , לפעמים יש יותר משני פתחים .נקווה שהמנהרה מפוצצת מכל כיוון . זו התוצאה של הרעבת האוכלוסיה כדי לשמש עבדים של 10 שח ביום כדי לחפור מנהרות בזיל הזול .