קרדיט: דובר צה"ל
קרדיט: דובר צה"ל
לוחמי צה"ל מחטיבת נח"ל זיהו חוליית מחבלים שהסתתרה במסגד, ובעזרת סיוע אווירי חיסלו את החולייה בעת שיצאו מהמסגד לעבר תוואי מנהרה.
במקרה אחר מחבלי חמאס ירו טילי נ"ט על כוח צה"ל ממספר נקודות, ביניהם בית חולים בסביבתם, מסוק קרב ליווה את הלוחמים לחילוץ והשמיד את מקורות הירי.
אירוע נוסף במהלך פשיטה על בית ספר ששימש כבסיס לשיגורים ולפעילות טרור, לוחמי חטיבה 401 חיסלו מספר מחבלים ומצאו בורות שיגור רקטות ואמצעי לחימה רבים בשטח בית הספר. בנוסף, בפעילויות שונות, הושמדו מספר עמדות שיגור מרגמות וטילי נ"ט.
בתמונות, אמצעי לחימה שנמצאו בבית ספר בצפון הרצועה, ופעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה.





















הם זיהו את המחבלים במסגד, וחיסלו אותם אחרי שהם יצאו לכיוון מנהרה… מעניין.. אפילי את זכות התיפלה שלהם צהל שומר עדיין.. מריח כמו קונספציה…
נחמד מאוד מעצבן הפרסומות כל רגע