אהבתם את השיר הקודם? החות'ים דואגים לכם ללהיט נוסף • צפו
החות'ים מתימן מפרסמים קליפ מוזיקאלי נוסף שאמור כנראה להפחיד את העם היושב בציון, והפעם בשילוב קטעי וידאו של חמאס וארגוני הטרור הפלסטינים, כנראה בהעדר חומרים מקוריים • ומתי יפרסמו שיר בעברית, שיהפוך ללהיט בארץ?
אדרבא תזמין אותו ובמקום לצלם טיל מכל הכוונים ישלחו אותו על טיל
עד פתח הבית כנסת.
"דניאל"
נובמבר 8, 2023 11:02 am
יש משהו שהם טובים בו היצורים האלה??
אחת
נובמבר 8, 2023 11:49 am
וואי איזה משעשעים!! חושבים שהם מלחיצים מישהו!! השם ממצמץ והם נעלמים…. חחחחחחחחח תשקיעו בנו לפחות. תעשו תרגום שנבין את הקשקושים שלכם חחחחח. שיר חמוד דווקא. שמישהו ירים כפפה ויעשה את זה רק בעברית מהצד שלנו כמובן…
שמתם לב שבכל השיר היה רק פזמון שחוזר על עצמו זה בגלל שהפציצו להם כבר את כל הבתים
"עמית"
נובמבר 8, 2023 2:29 pm
מגניב מתי ההופעה הבאה שלכם???
אלעד ברוך
נובמבר 8, 2023 2:53 pm
נדיר לראות ערבים עם משקפיים. עם טיפש וחסר השכלה. שבחיים לא פותחים ספר. תבדקו אצל משכילים (כולל בחורי ישיבות וכדו') כמעט לא תמצאו מישהו בלי משקפיים.
רוחה
נובמבר 8, 2023 3:10 pm
חחחח!
תימנים חריפים אש!!
יענקלה
נובמבר 8, 2023 3:45 pm
המוזיקה חמודה בהחלט.
המילים? אני מבין שזה צרור קללות לכל החמאסניקים והמחבלים….
"ישראלית גאה"
נובמבר 8, 2023 4:55 pm
אם לא טילים לפחות מוזיקה טובה…
תמר
נובמבר 8, 2023 6:39 pm
לא מבינה למה נותנים להם במה
ולמה מעלים את זה ברשת
"\"\\\"יפה\\\"\""
נובמבר 8, 2023 7:37 pm
דיווח מעזה: תושבי עזה מתלוננים כי מאז שהחותים הצהירו על פתיחת חזית נוספת נגד ישראל התימנים מתקמצנים לשלוח טילים ומצלמים טיל אחד מ10 זויות תושבי עזה מבקשים תפסיקו לשיר זה לא עוזר לנו בכלום
ישיבש בוחר
כולם נראים קופים!!
סתם לא יפה זה מעליב את הקופים…
ציון גולן פורש…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזקקקקק
חשבתי להגיב את זה, אבל כבר תפסת לי.
ודרך אגב, זה יעני הלהקה הצבאית של החות’ים.
והחזן ששר סולו (השני), איזה טונים, שמע אפשר להזמין אותו לימים נוראים!
אדרבא תזמין אותו ובמקום לצלם טיל מכל הכוונים ישלחו אותו על טיל
עד פתח הבית כנסת.
יש משהו שהם טובים בו היצורים האלה??
וואי איזה משעשעים!! חושבים שהם מלחיצים מישהו!! השם ממצמץ והם נעלמים…. חחחחחחחחח תשקיעו בנו לפחות. תעשו תרגום שנבין את הקשקושים שלכם חחחחח. שיר חמוד דווקא. שמישהו ירים כפפה ויעשה את זה רק בעברית מהצד שלנו כמובן…
מגעילים
שירה מפחדת ושירה מפחדת!
איפה מזמינים כרטיסים למופעים שלהם זה היה רק פרומו
שמתם לב שבכל השיר היה רק פזמון שחוזר על עצמו זה בגלל שהפציצו להם כבר את כל הבתים
מגניב מתי ההופעה הבאה שלכם???
נדיר לראות ערבים עם משקפיים. עם טיפש וחסר השכלה. שבחיים לא פותחים ספר. תבדקו אצל משכילים (כולל בחורי ישיבות וכדו') כמעט לא תמצאו מישהו בלי משקפיים.
חחחח!
תימנים חריפים אש!!
המוזיקה חמודה בהחלט.
המילים? אני מבין שזה צרור קללות לכל החמאסניקים והמחבלים….
אם לא טילים לפחות מוזיקה טובה…
לא מבינה למה נותנים להם במה
ולמה מעלים את זה ברשת
דיווח מעזה: תושבי עזה מתלוננים כי מאז שהחותים הצהירו על פתיחת חזית נוספת נגד ישראל התימנים מתקמצנים לשלוח טילים ומצלמים טיל אחד מ10 זויות תושבי עזה מבקשים תפסיקו לשיר זה לא עוזר לנו בכלום
שרים נהדר
ממש כישרון מבוזבז..
איזה פדיחה
לחיילים שלהם יש הליכה שמזכירה את הנאצים ימ"ש
להקת פרחי תימן
חזק