מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
לוחם צה"ל תועד שותל עץ במהלך הלחימה ברצועת עזה ומקדיש את הפעולה "לתקומת עם ישראל ולשחרור כל אסירי ציון", בהם אריאל דנינו השוהה במעצר מינהלי ועמירם בן אוליאל, שהורשע ברצח משפחת דוואבשה. "אנחנו לא שוכחים אתכם", אמר הלוחם, "אתם חלק מהמאבק הזה. לא נשכח את אף אחד מאחורה. כולם יגיעו עד הסוף. עם ישראל חי".
מדובר צה"ל נמסר: "התנהלות ודברי החייל העולים מהתיעוד אינם עומדים בקנה אחד עם פקודות וערכי צה"ל, המצופים מחיילים בעת מילוי תפקידם".





















זה עומד בערכי צה"ל
תפירת תיקים והוצאת הודאה בעינויים לא מקובל ולא עומד בערכי צה"ל.
כל הכבוד לחייל
צריך לעצור את הפרוגרס שהישתלט על צה"ל.
שלא עומד עם ערכי צה"ל.
ישר כח,
כלנו בעד שחרור כל השבויים היהודים ובמיוחד את האסירים המנהליים בארץ ישראל תחת שלטון ה…
כולנו בלב אחד בשם ה' נעשה ונצליח.
נא להתפלל: עמירם בן נורית ואריאל בן ???? נא להעביר את שם אמו לתפלה.
צהל, כמו צבא המנדט… כליאת עמירם בן אוליאל-, זה חלק מהקוספציה שהובילה לבגידה ולטבח עם הפגיעות המיניות באלפי פצועים הרוגים והלומים,
הקונספציה שיש סימטריה- שגם יש יהודים רעים…
עכשיו יודעים שזה שקר חמור שעלה בפגיעות כואבות, אין יהודים רעים!
– לשחרר ולפצות את עמירם בן אוליאל -ולתבוע ולעצור את החוקרים הפושעים שממשיכים לפשוע!!! ( לא יאומן )