דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, מפרסם תיעוד של המוני עזתים עוזבים את צפון רצועת עזה, ואמר כי "התמונות הללו צולמו לפני כחצי שעה ומציגות את המענה המוחשי לשיחות ולדרישות שלנו".
הוא קרא לתושבי עזה: "אל תקשיבו למה שאומרים מנהיגי חמאס ממלונותיהם בחו"ל או ממקומות המסתור שסידרו לעצמם ולבני משפחתם", ועדכן אותם כי גם היום, "צה"ל מאפשר שוב תנועה דרך סלאח א-דין לדרום, מ-10:00 עד 16:00. נצלו זאת, הזמן אוזל".
מדובר ביום השלישי ברציפות שצה"ל מפרסם מראות של אלפים הנוהרים רגלית ועוזבים את העיר עזה, אך היום, בעקבות הגעת הטנקים אל המפקדה המרכזית של חמאס בבית החולים שיפאא', הנהירה החוצה התגברה.
שקרי החמאס התנפצו להם בפנים: תושבי עזה המומים מהטנקים ברחובות • צפו




















