אירלנד: הפגנות אלימות נגד מוסלמים; לאחר דקירה של חמישה ע"י מוסלמי • צפו
לאחר שמהגר מוסלמי דקר שלושה ילדים מקומיים, ופגע בעוד שני מבוגרים. יצאו ההמונים לרחובות בהפגנה נחושה נגד המוסלמים במדינה. משטרת אירלנד מתמודדת עם הצתות של כלי רכב כולל רכבי משטרה וירי זיקוקים בכינון ישיר • צפו
מצאו להם עם מי להתעסק , האירים יטפלו בהם מהשורש עד. שינקו את ארצם מהישמעאלים, גוג ומגוג בפתח
תושמד עזה
נובמבר 24, 2023 4:54 am
מעולה שייהנו האירופאים
"יהודי"
נובמבר 24, 2023 7:52 am
מצוין שיצאו לרחובות וילהיטו את הרוחות נגד המוסלמים בכל העולס ,שיראו עין בעין שהמוסלמים פניהם לרצח גם לא בקשר ליהודים! מה הם אשמים המוסלמים ? הם קיבלו הם קיבלו "ברכה" על חרבך תחיה………… וכל העולם צריך לסבול!
למי שעוקב קצת אחרי הפוליטיקה הבריטית, אירלנד היא אחת המדינות ה-כ-י פרו-פלסטיניות, במוצהר. יש מפלגות בפרלמנט האירי שממש דוחפות לגירוש השגרירה הישראלית, דנה ארליך, ולניתוק יחסים עם ישראל. מתקיימות על בסיס יומי הפגנות פרו-פלסטיניות בממדים מפלצתיים ואלימים במיוחד, המדיניות הרשמית של הממשלה היא דחיפה להפסקת אש והאשמת ישראל בטבח "חפים מפשע", והעם מאשים את הממשלה בצביעות על כך שהיא לא מעבירה החלטות גינוי לישראל ומנתקת עמה יחסים, כמו שעשו עם רוסיה.
באותה נשימה שהם מדברים על אמילי הנד, הילדה האירית מבארי שנחטפה לעזה, הם מפמפמים את את המחויבות המוסרית שלהם לאומללים מעזה (לשיטתם).
ותזכרו שהרחמנים הללו שחטו יהודים בנוריץ' ב1144, אחרי עלילת הדם הראשונה בהיסטוריה.
עכשיו שיאכלו את פירות הבאושים שלהם.
ג'וני
נובמבר 24, 2023 12:03 pm
אגב, בדקתי עכשיו באתר של אינדפנדנט הבריטי, הם מסרבים להגדיר את האירוע כ"טרור" ומאשימים בעיקר את הימין הקיצוני שהתפרע אחר כך בדבלין, ואת המשטרה שהתקשתה לבלום אותם.
להזכיר, זה אירוע שהתרחש ליד בית ספר כשהנדקרים הם ילדים ואישה. מה עוד יכול להיות המניע חוץ מטרור?
כנראה שאירלנד מנוהלת ע"י חלמאים מקצוענים במיוחד.
מצאו להם עם מי להתעסק , האירים יטפלו בהם מהשורש עד. שינקו את ארצם מהישמעאלים, גוג ומגוג בפתח
מעולה שייהנו האירופאים
מצוין שיצאו לרחובות וילהיטו את הרוחות נגד המוסלמים בכל העולס ,שיראו עין בעין שהמוסלמים פניהם לרצח גם לא בקשר ליהודים! מה הם אשמים המוסלמים ? הם קיבלו הם קיבלו "ברכה" על חרבך תחיה………… וכל העולם צריך לסבול!
סתם לעדכון על תרבך תחיה נאמר בפרשה קודמת לעשיו לא לישמעאל
מה זה משנה על מי זה נאמר בסופו של דבר זה הם בני דודים והבן דוד הצעיר תרם מעצמו לבן הגדול לישמעאל……………………..
הא"ום צריך לגנות את כל האלימות הזו כלפי המיעוט הערבי באירלד
Double Standard אתה לא יודע
למי שעוקב קצת אחרי הפוליטיקה הבריטית, אירלנד היא אחת המדינות ה-כ-י פרו-פלסטיניות, במוצהר. יש מפלגות בפרלמנט האירי שממש דוחפות לגירוש השגרירה הישראלית, דנה ארליך, ולניתוק יחסים עם ישראל. מתקיימות על בסיס יומי הפגנות פרו-פלסטיניות בממדים מפלצתיים ואלימים במיוחד, המדיניות הרשמית של הממשלה היא דחיפה להפסקת אש והאשמת ישראל בטבח "חפים מפשע", והעם מאשים את הממשלה בצביעות על כך שהיא לא מעבירה החלטות גינוי לישראל ומנתקת עמה יחסים, כמו שעשו עם רוסיה.
באותה נשימה שהם מדברים על אמילי הנד, הילדה האירית מבארי שנחטפה לעזה, הם מפמפמים את את המחויבות המוסרית שלהם לאומללים מעזה (לשיטתם).
ותזכרו שהרחמנים הללו שחטו יהודים בנוריץ' ב1144, אחרי עלילת הדם הראשונה בהיסטוריה.
עכשיו שיאכלו את פירות הבאושים שלהם.
אגב, בדקתי עכשיו באתר של אינדפנדנט הבריטי, הם מסרבים להגדיר את האירוע כ"טרור" ומאשימים בעיקר את הימין הקיצוני שהתפרע אחר כך בדבלין, ואת המשטרה שהתקשתה לבלום אותם.
להזכיר, זה אירוע שהתרחש ליד בית ספר כשהנדקרים הם ילדים ואישה. מה עוד יכול להיות המניע חוץ מטרור?
כנראה שאירלנד מנוהלת ע"י חלמאים מקצוענים במיוחד.
מצאו את מי להכניס האנטישמים הג'ינג'ים האלה
מגיע להם! עונש מה שעשו ליהודים ו ל מדינת ישראל
FREE PALSTIN