• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007
• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007
חברה אתם בעזה, חכו עוד לא גמרנו.
יצאנו להפסקת פרסומות, ותכף נמשיך
חבל. היה צריך להפיל את הבניינים עם ה"תת-חיות" העמלקיות בתוכם.
תעשו כפיים לחמאס ! הם המיטו עליכם אסון. חכו, חכו-אנחנו רק בהתחלה. בע"ה, אנחנו נחריב גם את דרום הרצועה. יימח שמם של כל שונאי ישראל !
מקווה שנראה את התמונות הללו גם בדרום הרצועה.
איך זה יכול להיות שנשאר שם בנינים זה מחדל!!!!!!!!!!
מה חשבתם?
מחזה מרהיב עין .. אשרי עין ראתה אלה … תאכלו את הכובע עזתים מטונפים
האם הצבא התקפל מעזה?
מן העפר באתם ואל העפר תשובון.
התפקיד שלנו זה רק לזרז שתגיעו אליו מהר.
אנחנו פריארים אמיתיים בחסות הפסקת האש הם יוצאים ועושים מה בא להם ואם הם יכולים להמשיך עם ההתקפות אנחנו יכולים להרוג את יחיא סינואר ומוחמד דף ימ"ש
יידע כל תושב. את מתחת לבית שלך. ישנה פעילות חבלנית. קבועה או ארעית. ונמנעת מלדווח עליה לגרומים בישראל. 'ביתך ייחרב'. קני השיגור אינם צומחים מאליהם. מישהו פעל להניחם שם. דווח.
אל זה נאמר " מה רבו מעשיך ה' "….
עכשיו להחריב להם את הדרום! שהם וכל אויבנו ידעו מה המחיר של להתעסק איתנו
הבניין עומד על טילו
מגיע לכם!!
הרואה בתי עכום בחורבנם מברך בית גאים יסח ה