חיילים בישלו ואפו בביתו של בכיר החמאס: "תודה רבה מוסא!"
תיעוד שמתפרסם ברשתות מראה חייל צה"ל עם מגבת על כתפו כשהוא מבשל ואופה בביתו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק • בתיעוד, החייל לועג ו"מודה" למוסא על האירוח ונדיבות הלב • צפו בתיעוד המשעשע
שבת שהיא דאורייתא מותר להם לחלל אני חושב שדרבן על אחת כמה וכמה, אבל נראה שהוא סתם הוציא משם כאילו בישל כי לא נראה שזה מבושל וגם יש להם את הגזיה שלהם על השיש אז דיי עם הנרביים
גדול
קורע…..
מה עם כשרות המטבח?
בדיוק את זה גם אני בא לשאול, אבל הם כנראה לא ממש השתמשו עם הכלים…………
זה יכול להיות טרפה…
עמי ארצות. לא קראתם הלכה מפורשת ברמב"ם כי אנשי החיל בעוברם את הגבול מותר להם לאכול אפילו חזיר, לכתחילה.
למה תמיד לחפש חסרונות
טוב למורל
אבל מה עם גיעולי עכו"ם?
שבת שהיא דאורייתא מותר להם לחלל אני חושב שדרבן על אחת כמה וכמה, אבל נראה שהוא סתם הוציא משם כאילו בישל כי לא נראה שזה מבושל וגם יש להם את הגזיה שלהם על השיש אז דיי עם הנרביים
מרן שליט"א היכא דאפשר לא מחלילינן
בדקתי שאתה ערני ולא רק משועמם שרואה חדשות
או שהוא לא שומר תורה ומצוות???????????????????????????????
וואי זה דוחה לאכול ולגעת בדברים של ערבי מחבל… וואי להקיא….
איזה חייל מצחיקקקקקקקקקקק……….
זה לא הבעיה שזה לא כשר
הבעיה זה של ערבי מסריח
בדיוק!!
תירגעו כולכם- זה הכל עשוי מבלאסטיק…….
ב"ה
איזו ריתחא דאורייתא!!
תענוג
הכשירו קודם את המטבח? או בושה לנו?
איך הוא נכנס לעזה עם המשקל שלו זה ממש מחדל ! אני מחר מגיש בקשה להכנס לעזה .
וואלה איזה מלךך
גועל נפש מאיפה התיאבון בכללללללל
בטח מסריח שם נוראאאא
כל הכבוד!!!!!
חזקקקקקקקקקקקקק
כאשר עשו כן יעשה להם. יהי רצון שיחסלו את הנחש הארור הזה
האמת שמצחיק
אבל מטריד אותי עניין הכשרות
אבל גם חייב לדון לכף זכות שהם לא מבינים הלכות וגם הם עייפים ורעבים מאוד וכנראה לא פנויים לחשוב על העיניין
חזק