בתוך מסגד בעזה: זה מה שהלוחמים מצאו בשקים של אונר"א • צפו
בפעילות בעזה, איתרו הלוחמים מתקן אימונים לירי RPG שהוסתר בתוך מסגד בלב שכונה אזרחית ובתוכו אמצעי לחימה רבים - רימונים, מחסניות ונשקים מסוגים שונים • חלק מאמצעי הלחימה נמצאו בתוך שקיות של אונר"א ברצועת עזה
בפעילות של לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח״ל, איתרו הלוחמים מתקן אימונים לירי RPG שהוסתר בתוך מסגד ובתוכו אמצעי לחימה רבים – רימונים, מחסניות ונשקים מסוגים שונים.
חלק מאמצעי הלחימה נמצאו בתוך שקיות של הארגון האזרחי הפועל ברצועת עזה- אונר"א.
נו ו… מה ישראל עושהנעם העובדות האלו מראה את זה לאו"ם?
או שמשנים את אופי הלחימה ומסיקים לשלוח את חיילנו אל מותם?
אני חושבת שאונר"א משתפת פעולה עם חמאס