58 אהבו
13 לא אהבו
זה הכל? חשבתי שיותר הרוס שם
פסדר
שעזה תחרב עד יסוד מגדלים מחבלים,כולם שם שונאי ישראל ואנחנו ספקנו להם פרנסה .אין רחמים ! חבל שהבניינים שם לא אבק
זה ממש לא הרס- עם של טייחים ובנאים ינקו וישפצו תוך יום…..היה צריך לראות שם דיונות ושום דבר חוץ מזה
כמו רחוב רגיל במאה שערים. נראה לי התבלבלו בסרטון
אם זה התמונות שהם מוציאים, אני מבין כבר למה יש בצה"ל הרבה הרוגים. סך הכל כמה תריסים שבורים, נזק מינורי שקורה בדרך כלל כל חורף מרוח מצויה
זה הכל? חשבתי שיותר הרוס שם
פסדר
שעזה תחרב עד יסוד מגדלים מחבלים,כולם שם שונאי ישראל ואנחנו ספקנו להם פרנסה .אין רחמים !
חבל שהבניינים שם לא אבק
זה ממש לא הרס- עם של טייחים ובנאים ינקו וישפצו תוך יום…..היה צריך לראות שם דיונות ושום דבר חוץ מזה
כמו רחוב רגיל במאה שערים. נראה לי התבלבלו בסרטון
אם זה התמונות שהם מוציאים, אני מבין כבר למה יש בצה"ל הרבה הרוגים. סך הכל כמה תריסים שבורים, נזק מינורי שקורה בדרך כלל כל חורף מרוח מצויה