צילום: שימוש לפי סעיף 27 א
צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסם על נפילתו של רס"ן דביר דוד פימה הי"ד. דביר היה קצין מוערך בן ה-32 מכפר יונה, סגן מפקד גדוד 198 בעוצבת "בני-אור" (460). הוא נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה.

רס"ן דביר דוד פימה ז"ל. צילום: דובר צה"ל
רק בשבוע שעבר הוא נפגש עם אביו לראשונה אחרי יותר מ-50 ימי לחימה רצופים. אלירן, בן דודו, כתב: "ה' נתן ה' לקח בן דוד שלי היקר. גיבור ישראל. גאווה של המשפחה. מלח הארץ. תודה לך על מה שעשית בשביל כולם. אתה גיבור. מצדיע לך מלך שלנו. ה' ינקום את דמך".
נתנאל שטרית, חברו של דביר, כתב על דביר ז"ל כי היה "מפקד מוערך בחטיבה 460, לוחם על, מלח הארץ. תודה שהגנת עלינו בגופך דוד יקר בזכותך ובזכות כל הגיבורים שנפלו בקרב אנחנו כאן.יהי זכרך ברוך סא"ל דביר פימה".





















אבא יקר, כמה עצוב, רואים את האהבה נשפכת ממך, ואת ההתרגשות. טוב שזכית לחבק אותו בפעם האחרונה, ואתם👇 רוצו לחבק את הילדים ואת ההורים שלכם, זה לא ברור ומובן מאליו. אתם ישנים בלילה טוב? אל תפסיקו להתפלל על חיילינו!
מן השמים תנוחמו
ושלא תדעו יותר צער