תיעוד חריג מרצועת עזה מראה עם מה מתמודדים הלוחמים המחרפים את נפשם על מנת להגן על עם ישראל ועל ארץ ישראל אל מול ארגון הטרור חמאס. בתיעוד רואים מסוק משחרר נורים, ונמלט בשלום.
מדובר במסוק ינשוף של חיל האוויר של צה"ל, ועליו לוחמים מיחידה 669, יחידת החילוץ הצ"הלית, שנמלטה מאזורי הקרבות תוך כדי שחרור נורים, המשמשים בדרך כלל נגד שיגורי טילים קרקע-אוויר.
האם מחבלי חמאס אכן הצליחו לירות טיל נ"מ לעבר המסוק? יש הטוענים כי התשובה חיובית, אחרים סבורים כי הטייס נבהל מהשמדת מנהרת טרור בסמוך למקום הנחיתה שלו. כך או אחרת, התיעוד מראה עד כמה הלוחמים צריכים להיות דרוכים ומוכנים לכל תרחיש תוך כדי הלחימה העזה.




















