סער מבהיר חד משמעית: "ברגע שתסתיים המלחמה תסתיים גם השותפות שלנו בממשלה הזאת, אנחנו תנועה עצמאית".
בהמשך דבריו אמר סער: "הקמתי את תקווה חדשה לפני קצת יותר מ-3 שנים וכולם רואים שהדרך שלנו הוכחה כנכונה, בכל ההיבטים. ואנחנו ממשיכים בדרך שלנו. אנחנו לא חוזרים לליכוד. אין כוונה כזאת. נקודה. כשאתם שומעים דברים מהסוג הזה אתם יכולים לבטל אותם מיד באופן מוחלט".




















