צילום: חמאס
ארגון הטרור הרצחני חמאס, עושה שימוש ציני וזול בדמותיהם של החטופים הקודמים הנמצאים בידיו, חיים או מתים, ומפרסם סרטון המאמץ את הטרימינולוגיה של הישראלים הדורשים עסקה "בכל מחיר" כי "הזמן אוזל".
חמאס מאשים בסרטון, בדיוק כפי שעשה בעבר, את נתניהו בהפקרת החטופים מתוך מטרה, שיש ישראלים המעודדים אותה, להביא לפילוג בעם – וכך להצליח להוריד את מורל הלוחמים להילחם, ולנצח את ישראל במלחמה.





















איזה מטומטמים החמסנקים האלו אפילו לכתוב: "אל תשכחו" הם כותבים בשגיאות כתיב, תמיד ידעו החמסנקים להיות המוצלחים בלטעות, מה שזה אומר שהם לא מאיימים עלינו ורק ה' ישמור עליינו ויחזיר את שאר החטופים הבייתה לשלום.
אמן
נראה כי הטעות הזו היא משמיא
ונועדה למוגג את הפחד מהפרא אדם , ולהבין שהכל ביד ה'