למרות הכל ממשיכים הלאה: החיילים הקדישו את פיצוץ המתחם לזכר הנופלים • צפו
חיילי צה"ל הפועלים לחישוף השטח באזור הגבול וליצירת אזור חיץ בסמוך לישובים המשיכו היום במשימת השמדת המבנים, זאת לאחר האסון הכואב שאירע אמש לא הרחק משם בנפילתם של 21 לוחמים. החיילים הקדישו את הפיצוץ לזכר הנופלים