יציאת עזה: לוחמים מחטיבת יפתח יצאו להתרעננות, והבטיחו: "יוצאים כדי לחזור" • צפו
לוחמים מחטיבה 11 יצאו היום להתרעננות מרצועת עזה, בדרכם החוצה הבטיחו לשוב לעזה ולהלחם עם חמאס, הרמטכ"ל אמר היום: "אנחנו גם נחזור חזרה להמשיך להילחם. תשלחו אותם הביתה כשהם יודעים שהם חוזרים והם חוזרים בטוב"
מתוקיםםם
רק תחזרו בחיים בריאים ושלמים בגוף ונפש!
איזה גברים=צדיקים
תבורכו.
גיבורים