צילום: שימוש לפי סעיף 27א
העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה, דיווח כי התחדשה השריפה במפעל שהותקף אתמול בפיצוץ החריג באל-ראזיה בלבנון, כ-60 קילומטרים מהגבול. לפי דיווחים שונים צוותי הכיבוי פועלים שם לאורך כל היום.
אמש, דובר צה"ל הודיע כי מטוסי קרב תקפו במקום שני מחסני אמל"ח של חיזבאללה, בתגובה לשיגור הכטב"ם לעבר הגליל התחתון שנפל באזור הכינרת.
בתוך כך, בצה"ל נערכות בדיקות על מנת להבין מה היה נתיב הכניסה המדויק של הכטב"ם שחדר אתמול לעומק ישראל והתפוצץ במרחב ארבל שבגליל התחתון, כך דווח בחדשות 12.
חלק מהכטב"מים בנויים כך שתהיה להם חתימת מכ"ם נמוכה ונתיב הטיסה שלהם נמוך ואיטי, דבר שמקשה לאתר אותם בזמן. בצה"ל נוקטים בפעולות רבות כדי להתגבר על הקושי, כמו פריסה של מכ"מים ושדרוג המערכות.





















כזה עשן שחור אחרי 24 שעות, זה אומר שהיה שם דברים מסוכנים…