החזן לייזר ברוק עם מיקס מנגינות לתפילת "לדור ודור"
כותב החזן לייזר ברוק: "לדור ודור נגיד גדלך", במיוחד בימים אלו אנו מבקשים מהקב"ה שלא תבוא עלינו ח"ו עוד גזירה שיכולה להשבית אותנו מלהקדיש שמו יתברך, רק לדור ודור נגיד גדלך ולנצח נצחים קדושתך נקדיש. בפרק השבועי בחרתי לעשות מיקס יצירות שנכתבו על "לדור ודור", החל מהלחן שביצע החזן משה קוסוביצקי (מחלוקת מי המלחין), משם המשכתי ללחנו הפופולרי של החזן סול זים. ולסיום, את יצירתו של החזן מאיר פינקלשטיין"