הרס בכל פינה: כך נראית שכונת בית חנון בצפון הרצועה אחרי פעילות צה"ל • צפו
ערוץ אל-ג'זירה מפרסם תיעוד רחפן שעבר מעל שכונת בית חנון בצפון רצועת עזה. בכל הכיוונים נראים בניינים הרוסים וחרבים. קשה לדמיין איך היה המקום נראה לפני תחילת המלחמה וכניסת צה"ל לרצועת עזה
ככה צריכה להראות עזה כולה!
בסד
איך הם עדיין מטיסים רחפנים
למה חלק מהבתים עדיין עומדים ?
למה מה נראה לך? צה"ל זה חברת פינוי בינוי?
יפה מאוד
ישתבח שמו
כל הכבוד לעושה המלכה מגיע להם ישר כח
ונקווה רק שאין מתחת מנהרות
ויהפוך ה' את סדום ועמורה…
כל הכבוד לצה"ל על פינוי ללא בינוי שמבצעים בעזה. תמשיכו לחסל את העמלקים העזתים ימח שמם ושם זכרם. מידה כנגד מידה!
יש עדיין בתים שעומדים למה?