כוחות צה"ל הגיעו עד כה עד למעבר רפיח – שנמצא 3.5 ק"מ מהגבול עם ישראל. חטיבת גבעתי שולטת מרכס דאהנייה על המעבר ועל ציר טאנצ'ר, וכעת צה"ל סורק את המרחב ממנו בוצעו שיגורים ובהם הירי לכרם שלום השבוע.
בפעולה נהרגו הלילה 20 מחבלים ואותרו שלושה פירים עד כה. ככל הנראה מדובר בפירים מגננתיים ללחימה, ולא לטובת הברחות.
מכונית תופת שהתקדמה לעבר הכוחות הושמדה. יחידות מיוחדות מבצעות סריקות במרחב הפעולה. אין נפגעים עד כה בפעולה.
חיל האוויר תקף הלילה, מתחילת הפעולה ב-21:00, כ-100 מטרות במרחב הפעולה של רפיח.





















חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק כנסו בהם עד הסוף
לא הבנתי למה הטנק עצר פתאום