מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
אולי לא ידעתם, אבל נמל התעופה הבין-לאומי יאסר ערפאת, היה שדה תעופה הרוס בפאתיה הדרומיים של העיר רפיח בפינה הדרומית של רצועת עזה, כ-2 ק"מ מצפון ליישוב כרם שלום בישראל. אתמול הוא הושמד סופית, אחרי שהמבנה המרכזי שלו שימש את ארגוני הטרור המקומיים.
שדה התעופה הוקם במסגרת הסכמי אוסלו, במימון שהעבירו מדינות שונות בעולם, בשווי של עשרות מיליוני דולרים. מטוסים המריאו ממנו ונחתו בו, כולל המטוס הנשיאותי שהביא את ביל קלינטון, אז נשיא ארה"ב, לביקור ברצועת עזה.
אבל כרגיל, הפלסטינים בחרו בטרור ולאחר פריצת האינתיפאדה השנייה נסגר השדה לפרקים, אחרי שהפלסטינים לא קיימו את ההסכמים וחמושים נכנסו לשדה התעופה. מאז, המקום הושמד ונהרס על ידי צה"ל. תחילה מגדל הפיקוח, ואז מסלולי ההמראות והנחיתות, והלילה המבנה המרכזי.





















תיכף הם יתחילו בבנית שדה חדש או שהאמריקאים יביאו להם שדה צף על המים…
טומאה רעה שכמותם. מביאים לעולם רק הרס וחורבן ! יימח שמם וזכרם
ידעתם שהיתה פעם עיר סמוכה לישראל בשם עזה? עכשיו כבר אין.
חחחחחח
מה זה העב’’מ הזה שזז בסוף הסרטון בצד שמאל הלוך חזור?