לוחמי האש פועלים בשריפה גדולה בסמוך לבסיס "עופרית" בהר הצופים. 25 צוותי כיבוי והצלה מתחנות מחוז ירושלים ומחוז מרכז, בסיוע כוחות משטרה וצה"ל, פועלים כעת בשריפה מפותחת סמוך לבית החולים הדסה הר הצופים ובסיס "עופרית".
השריפה שהחלה בסמוך לשעה 21:50 במורדות הדרומיים של הכפר עיסאוויה, ככה"נ בעקבות השלכת בקת"בים, התקדמה בחסות הרוחות, במהירות גדולה בשתי שלוחות אש למזרח ומערב. אחת לכיוון הבסיס, והשניה לכיוון בית החולים הדסה הר הצופים. למקום הוזנקו צוותי כיבוי רבים מכלל תחנות מחוז ירושלים, אליהם חברו בהמשך צוותים של לוחמי אש ממחוז מרכז.
לוחמי האש בסיוע כוחות צה"ל ומשטרה, נאבקים כעת בשריפה ומייצרים קו הגנה קשיח בתוך וסביב הבסיס, וכן מעגל הגנה היקפי סביב בית החולים, וזאת בכדי למנוע מהאש לפרוץ לבית החולים ולבסיס ולפגוע בהם ובנמצא בהם. מפקד מחוז ירושלים טפסר שמוליק פרידמן וכן מת"ח תחנת האומה טפסר משנה שי נחמיה נמצאים בשטח ומפקדים על הכוחות.
ממ"ז ירולשים מסביר שהשריפה פרצה כתוצאה של זריקת בקת"ב מעיסאוויה


ממשטרת ישראל נמסר כי כוחות משטרה של מחוז ירושלים פועלים בשעה זו באזור הר הצופים בירושלים יחד עם צוותי כיבוי של כב"ה, זאת בעקבות שריפה שפרצה מוקדם יותר הערב בשטח פתוח בסמוך לבסיס עופרית ולאוניברסיטה העברית בירושלים.
בשלב זה לא נשקפת סכנה לתושבים המתגוררים באזור, לבסיס, למשתמשי הדרך, למבנה האוניברסיטה או למבנים אחרים.
כמו אין נפגעים בשלב זה.
במשטרה אומרים כי נבדק החשד שהשריפה נגרמה כתוצאה מהצתה מכוונת. בהתאם המשטרה פתחה בחקירה, ומבוצעות במקביל גם פעולות חקירה וסריקות אחר חשודים באזור.





















מה נסגר היום עם ירושלים? בבוקר שטפונות באזור עין כרם (דווקא היה מחזה מרהיב…) ובערב שריפות בהר הצופים…
למה שהפלסטינים יזרקו בקת"ב על אוניברסיטה פלסטינית