כבר התרגלנו: הצלם תיעד את רגע הורדת הבניין ברצועת עזה
המלחמה ברצועת עזה נמשכת, ונראה כי כבר התרגלנו למראה ההרס שמשאיר צה"ל מאחוריו, בניסיון למגר את ארגון הטרור חמאס • בתיעוד מרהיב ממחנה נציראת, רואים את רגע הפגיעה במבנה - המושמד בחלקו העליון תוך שניות ספורות
בע"ה בקרוב תמונות כאלה גם מיו"ש
חלון רחוק……..
עם כזה מדינה
רצו להוריד את האנטנות שעל הגג ולא את כל הבנין
איזה בנין? בקושי הוריד קומה אחד
צהל לא משאיר אחריו הרס אלא פירוק של אויבנו
רק רעש לא נפל יותר מקומה או שתים
אובדים על כולנו
מה קרה לך יהודה, בטיל זה מתו לפחות מוחמד ומחמוד ומחמיד וא' מחמוד וב' מסעוד
אל תזלזל..
כל הכבוד אלופים
נראה לי שרק הדוד שמש נפגע
כשתילחמו שם לא תדברו כל כך הרבה שטויות.הם עושים עבודה כמו שצריך