לא תאמינו: כך נתפסו השב"חים בדופן הכפולה של המשאית • צפו
תיעוד וידאו מתפרסם מתפיסתם של מספר שב"חים בדופן הכפולה של משאית. כוחות הביטחון עמלו במשך דקות ארוכות להגיע לתא הנסתר, שם התחבאו הפלסטינים שניסו לחדור משטחי הרשות לתוך שטח ישראל. הנהג המבריח נעצר להמשך חקירה
גם אני חושב כך יאסרו אותם ויפנקו אותם וישחררו וגם יתקשרו אליהם לשאול אם היה טוב במעצר
מנדל
אוגוסט 6, 2024 10:05 pm
אני מבקש לשאול מתי ישחררו אותם וגם אתה יתפסו אותם עוד פעם בפעם השניה
דוד
אוגוסט 6, 2024 10:13 pm
חזק
שמואל
אוגוסט 7, 2024 3:46 am
מאמינים….
איש פשוט
אוגוסט 7, 2024 8:25 am
החייל שנתן שם איזה מכה קטנה עוד יועמד לדין…
ישראלי
אוגוסט 7, 2024 8:48 am
אם אנחנו כל כך רעים ומבצעי רצח עם לפלסטינים המסכנים, למה הם כל כך רוצים לבוא אלינו ולעבוד אצלנו?
מישהו
אוגוסט 7, 2024 9:38 am
יש גם היבט אחר עצוב לתמונה הזו, הם סך הכל רוצים להביא לחם לביתם, ואין סיכוי שהם וילדיהם לא יפתחו שנאה ויוסיפו שנאה עוד ועוד, אני לא אומר שאנו צריכים לנהוג אחרת, אבל רק נבין שיש כאן בעיה אמיתית, שנראית בלתי פתירה בכוח אנוש, ורק משמים יושיעונו
הלחם שלהם מגואל בדם שלנו אין להם שום בעיה ביד אחת לעבוד אצל יהודי וביד השניה לדקור אותו, הבעיה היחידה היא שאנחנו רחמנים בני רחמנים ולא יודעים לדבר אליהם בשפתם שהיא שפת הכח והרבה כח ועד שנבין את זה נמשיך ח"ו לסבול.
חח.. מה כבר יעשו להם?? יתנו להם כמה ימים ארוחות חינם וישלחו אותם לביתם לנסות פעם נוספת
צודק
הזיייייההההה
אשכרה
עוד איפה הגענו
החברה הגזימו
גם אני חושב כך יאסרו אותם ויפנקו אותם וישחררו וגם יתקשרו אליהם לשאול אם היה טוב במעצר
אני מבקש לשאול מתי ישחררו אותם וגם אתה יתפסו אותם עוד פעם בפעם השניה
חזק
מאמינים….
החייל שנתן שם איזה מכה קטנה עוד יועמד לדין…
אם אנחנו כל כך רעים ומבצעי רצח עם לפלסטינים המסכנים, למה הם כל כך רוצים לבוא אלינו ולעבוד אצלנו?
יש גם היבט אחר עצוב לתמונה הזו, הם סך הכל רוצים להביא לחם לביתם, ואין סיכוי שהם וילדיהם לא יפתחו שנאה ויוסיפו שנאה עוד ועוד, אני לא אומר שאנו צריכים לנהוג אחרת, אבל רק נבין שיש כאן בעיה אמיתית, שנראית בלתי פתירה בכוח אנוש, ורק משמים יושיעונו
הלחם שלהם מגואל בדם שלנו אין להם שום בעיה ביד אחת לעבוד אצל יהודי וביד השניה לדקור אותו, הבעיה היחידה היא שאנחנו רחמנים בני רחמנים ולא יודעים לדבר אליהם בשפתם שהיא שפת הכח והרבה כח ועד שנבין את זה נמשיך ח"ו לסבול.
זה מה שיגרום להם להגר מפה לשוודיה או אירלנד בעזרת השם
אסור לרחם עליהם בשום אופן
כך חשבו גם תושבי עוטף עזה שחלק מהם נהרגו הי"ד