צילום: דובר צה"ל
הלילה, (בין שני לשלישי) כוחות חטיבת בנימין ומג״ב פעלו ברמאללה והרסו את דירותיהם של המחבלים חאלד חארוף ואיסר ברגותי, אשר ביצעו את פיגוע ירי בצומת המשטרה הבריטית ב-07.01.2024, בו נרצחו עמאר מנסור וד"ר לארה טאנוס ז"ל.
בנוסף, הכוחות עצרו עשרה מבוקשים במרחבי קלקיליה ובלעין שבחטיבת אפרים ובמרחבי חטיבות מנשה ושומרון.
בתקוע ובחלחול שבחטיבת עציון תחקרו הלוחמים עשרות חשודים ואיתרו אמצעי לחימה





















כל הכבוד לכוחות הביטחון!!!!
כזה מטופש לסכן את חיילינו.
בשביל להרוס חצי קומה.
במקום להפציץ מהאוויר את כל הבנין.
בקלות המחבלים יבנו את זה מחדש.
צודק המציאות כואבת !
כמספר בני אנוש כך מספר הדעות…..
הכל נגזר מלמעלה.
זה לא נקרא להרוס, תוך חודש כבר מרימים מחדש
תפסיקו לקשקש הם עושים מה שהם יכולים וזה צריך לסמוך על הקב"ה