צילום: שימוש לפי סעיף 27 א
תיעוד חריג שמתפרסם היום (שני) מתאונה שהתרחשה השבוע, מראה רגע מפחיד, לצד נס עצום. בתיעוד ממצלמות הרכב, נראה אחד הרכבים כשהוא בנסיעה, הנהג מדבר ואז לפתע, באזור הכביש העולה ביציאה מגן החיות התנ״כי, נופל רכב לכביש.
נוסעי הרכב היו המומים מעצם המראה וגודל מהנס – אילו היו מגיעים שניה קודם, הרכב היה נופל עליהם והאירוע יכול היה להיגמר אחרת.
"אמאל'ה", נשמעת הנוסעת ברכב, שהספיק לבלום. בתאונה נפצע בן 23 באורח קל בלבד.





















מה קורה עם גן החיות התנכי אתמול גם היום??!??
יש שם בעיה בקטע הכביש הזה!!
הגדרות האלו הן זמניות לאחר התדרדרות האוטובוס שם לפני כמה שבועות,
דרוש בדיקה מעמיקה…
מה קורה שם בגן החיות התנכ"י? היתה תאונה שם גם לפני חודש וחצי וגם התנין שנשך… רק בגלל חילול שבת.
ד' ישמור
אחלה פרסומת "ברדק"
נכון
מי שנהג ברכב שנפל היה אחד החמורים שברחו מגן החיות
לא יפה לכתוב ככה!! הבנאדם נפצע ועבר טראומה ואתה קורא לו חמור? אני לא מתכוונת לפגוע אבל נראה לי לא מתאים ומכבד אותנו כעצם חרדים. אנחנו צריכים רק להתפלל עליו. בהצלחה רבה!
עזבי אותו, הוא בני ברקי
מה אומר ירושלמי
זה נהג מוכשר שהספיק לבלום בשנייה אחת,
אבל למעשה אילו היו רכבים מאחוריו, כנראה שזה היה תאונת שרשרת.
נסי ניסים